داریوش - امیر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشنده باش نه با تبذیر و اندازه نگهدار و بر خود سخت مگیر . [نهج البلاغه]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4
معجزه خاموش Cover
آلبوم معجزه خاموش
شقایق Cover
آلبوم شقایق
فریاد زیر آب Cover
آلبوم فریاد زیر آب
چشم من Cover
آلبوم چشم من
نازنین Cover
آلبوم نازنین
پرنده ی مهاجر Cover
آلبوم پرنده ی مهاجر
گل بیتا Cover
آلبوم گل بیتا
زندونی Cover
آلبوم زندونی
سال دو هزار Cover
آلبوم سال دو هزار
دیوار Cover
آلبوم دیوار
راه من Cover
آلبوم راه من
نیستی Cover
آلبوم نیستی
آهای مردم دنیا Cover
آلبوم آهای مردم دنیا
آشفته بازار Cover
آلبوم آشفته بازار
نفرین نامه  Cover
آلبوم نفرین نامه
هم صدا Cover
آلبوم هم صدا
ندیم Cover
آلبوم ندیم
امان از Cover
آلبوم امان از
دوباره می سازمت وطن Cover
آلبوم دوباره می سازمت وطن
جنگل Cover
آلبوم جنگل
رومی Cover
آلبوم رومی
داریوش امروز Cover
آلبوم داریوش امروز
محتاج Cover
آلبوم محتاج
کهن دیارا Cover
آلبوم کهن دیارا
صحنه 3 Cover
آلبوم صحنه 3
بچه های ایران Cover
آلبوم بچه های ایران
به من نگو دوستت دارم Cover
آلبوم به من نگو دوستت دارم
خاموش نمیرید Cover
آلبوم خاموش نمیرید
سفره سین Cover
آلبوم سفره سین
مسبب Cover
آلبوم مسبب
قهرمانان وطن Cover
آلبوم قهرمانان وطن
نون پنیر سبزی Cover
آلبوم نون پنیر سبزی
صحنه 2 Cover
آلبوم صحنه 2
داریوش و صحنه 1 Cover
آلبوم داریوش و صحنه 1


» آثار دیگر داریوش
صبح بهار
لب دریا
آهای جوون
لب دریا (کامل)
نفس(داریوش)
ای غم من
نماز (داریوش)
آنا (مادر) (نوشتن لیریک)
دکلمه ی ای گل تازه
معجزه (فقط یه لحظه)
باران
شطرنج (دکلمه)
شیطنت
هوشیاری
پیمان شکسته
راهی
تنهایی
قصه ی وفا.
نترسون
دکلمه ی آوار
سبو
من و دل
ای غم من
گل بی خار
من و دل
به کدام
نبسته پیمان (نوشتن لیریک)

بیوگرافی - داریوش

داریوش در ?? بهمن سال ???? خورشیدی درتهران بدنیا آمد، او سالهای اولیه عمر خود را در میانه، کرج و کردستان سپری کرد.

استعداد خدادادی او در ? سالگی و در زمانی که برای اولین بار برروی صحنه سن مدرسه قرار گرفت آشکار شد و در ?? سالگی توسط حسن خیاط باشی از تلویزیون ایران به مردم معرفی شد و با ترانه افسانه و جاوید"بمن نگو دوست دارم" در قلب مردم جای گرفت.

داریوش هرگز با عقاید تحمیلی به اجتماع خود سازگار نبود، ترانه های او حاصل اشعار و موسیقی انسانهایی وارسته چون شاملو، نادرپور، جنتی عطایی، قنبری و بیات است.
این موضوع سبب گشت تا ترانه های او در رابطه با عشق، صلح، آزادی و عدالت سروده شوند.

پس از انقلاب دیگر عرصه ای برای داریوش و هنرش نبود ازاینرو وی از سرزمین مادری خود کوچ کرد.

کارهای او شامل بیش از ??? ترانه در ?? آلبوم است.

داریوش کنسرتهای بیشماری را در تالارهای بزرگ جهان چون notably Wembley (لندن)،Carnegie Hall (نیویورک)، Kennedy Center (واشنگتن دی سی )، Koncertos (استکهلم )، Greek Theater )لس انجلس) و Universal Amphitheater (لس آنجلس) به اجراء درآورده است.

داریوش در هنر عکاسی نیز صاحب سبک است، همچنین در دو فیلم سینمایی "یاران" و "فریاد زیرآب" نیز ایفای نقش نموده.
او در فستیوال موسیقی، فیلم و رسانه های تصویری که چندی پیش در بحرین برگذار شد بعنوان نماینده سبک معاصر و منحصر بفرد موسیقی ایران این سبک را به جهان معرفی کرد و برنده بالاترین نشان صلح گشت.

 نوشته شده توسط امیر تیموری در سه شنبه 88/10/1 و ساعت 8:56 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
محمدرضا شجریان ( ادامه )
محمدرضا شجریان
شهرام شب پره
شکیلا
ستار
رضایا
دی جی علی گیتور
هایده ( ادامه )
هایده
مهستی
داریوش
رضا پیشرو
مجید اخشابی
محمد اصفهانی
حمیرا
[همه عناوین(1270)][عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا داغ کن - کلوب دات کام